10 March 2010

Cincin saya

Motif tangan saya nampak macam gemuk je???? tapi tangan bukan subject method kat sini ye..yang penting adalah ape yang ade kat jari saya tu..hehehhe...sebenarnya saya jarang nak pakai spesies2 macam ni..cepat rimas.Selesa simpan jadi koleksi je tapi cincin ni sangat berharga dalam hidup saya..dah lebih 2 tahun ia bersama saya. 'kamu' telah hadiahkan si cincin ni sempena birthday saya 2 tahun lepas..walaupun tak de lah semahak harga Rafflesia, Habib Jewel yang harga ribu-ribu tu, tapi nilainya sangat infiniti dalam hidup saya..malam sebelum tu saya dalam perjalanan balik Shah Alam sempena cuti Tahun Baru Cina. Pagi esoknye 'kamu' datang ambik.Waktu tu hari Isnin dan dah tentu2 dia ade kelas sepanjang hari..bila ditanya dia cakap ponteng 1 kelas pagi sebab nak jemput saya dan xde kelas petang..saya mmg takkan percaya sebab kawan dia, si Mamat tu cakap dia tak pegi langsung kelas petang!...nak tau ape dia buat? Dia bawak saya pegi tgk wayang kat Bukit Raja..pegi tgk kedai cincin kat situ sementara tunggu wayang start..Asalnya plan nak beli cincin sepasang yang sama jenis tapi saya dah berkenan dgn cincin ni..'kamu' pulak nak yg simple je..so,kami beli la sepasang tapi tak sama..si 'kamu' tetap melekat je ngn cincin tu kat jari dia tapi saya KADANG-KADANG...heheh..sori,sayang...kamu tahu kan saya ni lasak sikit..lebih baik si cincin ni diam2 dlm koleksi saya daripada saya menangis tak berlagu kalau hilang....

No comments:

Post a Comment