21 January 2013

Rajuk terhapus

Entri ni sepatutnya dah lama aku tak post tapi phone ade problem pulak. Dalam sebulan jugak la terperap..hahah
Sebab ape entah aku merajuk...
Malam tu aku nak balik kampung..naik bas kat Putrajaya Sentral. Memang aku nekad nak pegi sorang-sorang je kat sana..alah, naik bas yang tambang 50 sen je nak pegi sana.
Tup-tup petang tu dia nak hantar aku kat stesen bas. Apa kejadahnye dari KL, balik dari opis terus datang Putrajaya semata-mata nak hantar aku kat stesen bas yang berapa kilometer je jaraknya.
Aku mengikut je la..tup-tup dia bawak makan kat Mangiamo Cafe kat Kelab Ekuesterian.

Sirloin steak (rm27.50)

Lamb chop (rm27.50)

Cafe Latte (rm4.50)

Sambil makan cafe tu pasang muzik romantik...dah la kitorang je pelanggan..hahahha

Sangat puas hati la..sedap!

No comments:

Post a Comment