10 December 2012

Jadual hujung minggu

Sabtu, 8 Disember 2012


10 a.m : basuh baju
             kemas rumah
             sidai baju

11 a. m : bancuh milo
              masak Maggi

11.15 a.m : dapat misscalled 3x / msg
                  "dah ade kat bawah".....eh, bila masa kau ajak aku kuar?

                  - minta masa utk mandi (bagi alasan utk lambatkan masa. Ye, sebab aku tak mandi lagi & Maggi
                  aku dah kembang)
   
                  - telan je Maggi, main redah je minum milo panas. Then, mandi...siap-siap

11.45 a.m : Tunggu bawah pangsapuri....dia mintak masa habiskan baca paper sebelum datang balik. Cet!

12 p.m : lunch @ McD Kota Warisan/ sembang kosong @ politik@artis@laporan keje

2.00 p.m : balik umah...tengok tv...ulangan Maharaja Lawak Mega...tertido

4.30 p.m : kuar balik sambil fikir arah tuju seterusnya

5.30 p.m : makan kat KL sambil tunggu member sekolah datang lepak sekali

7.00 p.m : bergerak ke umah member sorang lagi @ Taman Kinrara
                makan durian
                layan orang-orang sembang
                layan fb
                tlg bancuh air (eh, masuk jugak dalam jadual aku?)

9.00 p.m : minum kat Kampung Baru

11.00 p.m : pergi downtown Cheras

1.00 a.m : hantar aku balik

1.30 a.m: layan tv sebelum tido

1.45 a.m : zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment