07 December 2012

Buang tabiat

Entri ni aku nak senaraikan beberapa tabiat pelik aku kebelakangan ni :


  • Pakai blusher nampak merah sebelah

  • Turun naik lif. Aku memang antara yang 'aktif' kat opis ni dalam bab ke hulur ke hilir. Asal masuk lif terus aku lupa level berapa aku nak pergi. haha


  • Sebelum masuk gaji aku memang akan aim nak beli ape. Bila duit dah berkepuk-kepuk dalam purse (cewah!), & dah samap kat mana kedai aku nak pergi, secara automatik aku akan ubah fikiran, then...aku akan beli benda lain. Pastu balik umah mula rasa menyesal balik.

  • Suka dengar lagu tamil...ngeeeee

  • Secara sukarela jadi PA tak bergaji kat tunang aku. Sebeluk ni elok je aku memberontak bagi macam-macam alasan kalau dia suruh. Latest, mintak aku cari maklumat untuk dia isi mende ape ntah (untuk dapatkan title IR sebelum umur 30. Cet!)


  • Suka pakai skirt.....so sweet wahai gula!

No comments:

Post a Comment