14 November 2012

PERUT MELAYU

Ahad lepas ambik adik aku. Dia turun kat Putrajaya Sentral dari KLIA. Dia beria-ria ajak aku pergi makan kat Sushi King. Aku dah serba-salah sebab aku memang tak boleh terima benda alah tu..sebab dulu aku pernah sekali makan sushi yang dia beli kat Tesco. Memang muka aku jadi hijau macam wasabi dah. Perut Melayu, beb!

Nak tolak tak sampai hati pulak. Orang dah belanja kan....
So, kitorang pun pergi la kat I0I Mall. Aku dalam hati memang berharap sangat-sangat kat situ takde Sushi King. Cis, awal-awal lagi dia dah nampak. Mula-mula nak order, hati aku dup dap neves takut muka jadi hijau lagi. Gambar-gambar kat bawah ni aku ambil belas ehsan google je sebab malas nak upload guna Blackberry aku..kihkih

Kulit salmon..sedap!

yang ni meal aku

yang ni Encik Amrie punya

yang adik aku punya

sedap pulak aku makan yang ni...



No comments:

Post a Comment