31 October 2012

Education is a life long journey



Education is a life long journey

Wah, siap bold lagi tajuk entri ni..haha

Next year planning....kawin dan  sambung study ( Master Pendidikan). Ade rezeki Allah nak bagi, sambung la sampai ke PHD (selain daripada laki support..kihkih). Cita-cita tersembunyi aku ialah nak jadi isteri, ibu & surirumah (errrr...nk ade duit drp usaha sendiri) yg bergelar Doktor Falsafah....Ye, anak-anakku...you can call me Dr. Momma..hahhahaha (gelak guling2).

Tapi ini serius, ok....

Aku tengah survey IPTA mana bakal jadi tempat aku timba ilmu ni. I have 3 choices which are:


  1. UKM
  2. UPM
  3. UM
Dah lama sebenarnya aku pasang niat ni....alang-alang adik aku pun sambung kan....aku tak puas lagi bergambar sakan sempena konvo hari tu..kira ni ulangan la...Kalau awal-awal aku sambung hari tu, dah jadi lecturer agaknye kat UiTM nuh (cis, perasan lagi!)

Lagi pun ayah dah pesan :

"Sambung la belajar bila ada peluang. Tak kisah la kalau susah dapat keje, asal ada ilmu . Niat nak tuntut ilmu itu yang penting"

Kesimpulannya, kertas-kertas makin bertaburan atas meja..kihkihkih


Nah, sebagai selingan yang takde kaitan.....





No comments:

Post a Comment