24 September 2012

Overtime

Buat-buat julung kalinya aku mengorbankan masa hujung mingguku dengan pergi opis. Terpaksa tolong diorang siapkan tender untuk meeting hari esoknya. Tengah bosan tunggu diorang settlekan semua tu, mulalah aku melalak sorang-sorang layan lagu, call member..habis semua orang la aku call. haha.....
Asal-asal aku sorang je dok level atas..agak cuak jugak la sebab mana ade orang hujung minggu..diorang dok aras 5...bila bosan dan lapar aku baru pergi menyibukkan diri. Korang tahu pukul berapa aku balik? Pukul 1 pagi uolss!!! kau hado? hahaha..gila penat. Sampai je depan umah, aku dah sakit badan, mamai..pastu mula la jalan terhuyung-hayang. Pastu siap ada orang pandang semacam je...yela, dah la orang hantar depan umah, jalan pulak cam tu..confirm diorang ingat aku lepas pergi berjoli. Cet! 

Esoknya pergi dengan mata lebam tak cukup tido... Boleh pulak diorang pergi hebohkan aku balik tengah malam nak siapkan keje. Sampai ada yang puji "ni la yang jadi kesayangan KP (Ketua Pengarah). Oh, never say that, ok....

Tapi bila fikir jugak, ok ape...asal keje dengan ikhlas...mana tahu dibalas Allah dengan sesuatu yang baik. Ye, dop?

No comments:

Post a Comment