04 May 2012

~PON PON PON~

Bapaku pulang dari kota
bapaku belikan kereta
kereta kecil warna merah (eh, warna lain la)
boleh ku bawa ke sekolah (dah lepas dah zaman sekolah)
pon pon pon pon pon pon pon pon....
kereta kecilku berbunyi
 
dah lupa lirik daaaaaaaaaaaaa......


Sempena birthday ayah 27 April hari tu, ibu cakap adik aku bagi hadiah bayar downpayment kereta baru kat ayah. Yela, boleh ayah makan angin merata-rata...3 negeri dia boleh bawak ibu dengan si bujang kacak Danish Wajdi jejalan....

~ pergi Besut jumpa/ hantar/ ambik adik aku kat MRSM 
~ pergi Pulau Pinang hantar adik aku kat matrikulasi hujung bulan ni
~ jejalan kat Sri Iskandar, Perak lawat adik aku kat UiTM sinun..sewa homestay lagi
~ nak lawat adik-adik lelaki aku kat Sabah dan Sarawak tu kena naik belon la ye!
~ err..bila nak lawat saya kat Putrajaya ye?????

* SELAMAT MEMANDU KERETA BARU, DADDY *

No comments:

Post a Comment