18 April 2012

Latest

Lamanya tak update blog...bukan apa, tak sempat nak buka (ceh, macam busy bebenor ye dop?)
Sekarang ni aku dah keje kat Jabatan Perdana Menteri (MAMPU), Cyberjaya..menyewa umah kat Presint 11. Buat masa sekarang ni ok la kot aku keje..tak de lagi istilah mengular (tapi sempat la jugak nak update blog kesayangan aku ni).

Ni nak share satu kisah. Minggu lepas bos ajak aku pegi event dengan beliau. Aku ingat dia dah lupa..so, aku awal-awal dah rancang alasan taknak join event tu kalau-kalau tiba-tiba beliau ingatkan aku balik. Petang tu aku memang nak menyorok awal-awal..tapi....

Bos: Azie, you pegi tak event petang ni?
Aku: Saya tak boleh janji la sebab saya kena teman housemate pegi umah kakak dia lepas balik keje nanti
Bos: Alah, event tu sekejap je..makan-makan pastu balik. Tak pun saya hantar awak balik petang ni
Aku: Baik, puan..(dalam hati dah surrender)



pic ni bukan aku yg ambik tapi bos punya kamera..hehee..Beliau sent email kat aku. Tengok, semua bos, aku je yang kenit....

No comments:

Post a Comment