22 May 2011

Bukan sombong tapi malu

I sombong ke?
betul ke????
adakah kerana aku kurang tegur orang sampai orang cakap aku macam tu?
maybe kot...
sebab tu sampai ade orang cakap 'haram' aku nak pandang muka..ni kan nak tegur...
erm...
jangan menilai sesuka hati kerana teman-teman terbaik sahaja yang kenal sape aku...
seorang yang banyak cakap dan laju macam erl..hahhahha (ops,terlebih sudah!)
aku akan mesra dengan orang yang mesra dengan aku..fullstop!
takkan la kita nak tunjuk cepat mesra dengan orang yang baru kita kenal..
nanti nampak pulak kita ni tergedik-gedik..
dah macam paksa diri untuk mesra ngan orang
tapi sebenarnya aku seorang yang pemalu..
aku lebih suka diam dan menjadi pendengar pada setiap perbualan orang lain..
bila dah mesra biar aku pulak jadi tukang ulas..
susah jadi orang pemalu ni....

No comments:

Post a Comment