02 April 2010

Selesai sudah....

Beban yang menimpa fikiran siang malam akhirnya berlalu tgh hari tadi...aku adalah orang last yang present tesis...(nasib la kalau nama dh huruf hujung2)...walaupun soalan datang macam peluru berpandu menimpa aku, dapat juga aku jawab dengan tenang...

Dua minggu sebelum present tesis ni macam dugaan datang....dengan laptop xde dlm tgh gerakkan tesis...terpaksa main redah je laptop orang (thanks to en Badek)....tiap2 hari hampir seminggu terpaksa naik fakulti mass com nak jmpe supervisor, edit itu ini....dan sape jadi mangsa semua ni, of coz la my sayang...thanks dear...

perasaan cuak dah datang 3 hari seblm present lagi..macam2 dlm fikiran, siap buat jawapan kot2 akan dihentam...

makin la cuak tadi bila dalam bilik mesyuarat tempat present tadi penuh ngn lecturer majoriti pangkat DR lagi...aduh, mana nk sama ngn aku sorang yang ala2 semut kecik je...tgh present ni ade la jgk soalan2 mencabar...kne edit ckit2..tapi aku lapang...lapang selapangnya lepas tu,,,so ape aktiviti seterusnya? go back to my hometown for a few days!!!!!

No comments:

Post a Comment