29 March 2010

Saya rasa nak nangis bila pertama kali tengok gambar ni...rasa macam x percaya...rasa baru bulan lepas danish dilahirkan. Termenung lama jugak la saya tgk. Kali terakhir saya tgk dia masa balik raya cina tempoh hari..masa tu dia baru expert meniarap..tup2 dah jadi macam ni...dalam hati saya selalu berkata 'betapa saya telah kerugian banyak masa untuk melihat danish lalui semua ini..' tadi ibu call bagitau danish nak belajar berdiri sangat..betul2 bayi express dalam usianya baru 7 bulan...semalam aku ckp ngn amy..dia cakap danish dah makan macam2..ibu dah suapkankan dia makanan sambil danish duduk..dah makan roti,minum air kelapa...air bergas????( mmg aku xkn bagi)...paling dia suka makan mangga manis..so sweet kamu, danish wajdi...kak long rindu yang amat sama kamu!!!!!

No comments:

Post a Comment