08 March 2010

Aku dan Harry Potter Tak dapat Dipisahkan...





Aku adalah antara ribuan..tak pun jutaan orang yang meminati siri Harry Potter. Mula-mula aku tak ambik kisah pun pasal koleksi cite ni..Asalnya adik aku, Nina yang dok cite dia pinjam Novel Harry Potter ngn member sebilik dia kat MRSM Jeli. Lepas tu dia siap mintak ayah beli lagi novel tu...dalam dok boring-boring aku try la baca...(maybe terdesak dan waktu tu aku btl2 boring). Makin lama aku baca,makin ia tarik minat aku...

Bila minat bercambah nak tahu adegan seterusnya, aku telah melabur duit poket aku sendiri dgn beli novel2 Harry Potter. Dan sekarang aku hampir melengkapkan hampir kesemua koleksi HARRY POTTER!!!..

Aku mmg x bosan walau tgk citer n filem berkali-kali sampai boleh hafal jalan citer n pelakon2 nye...heheheheh....

No comments:

Post a Comment