23 February 2010

FOBIA!!!!!!!!

terdapat beberapa perkara yg mmg akan buat aku fobia@ geli....(misi membocorkan rahsia) hahahha...

a) bulu pelepah- aku mmg geli yg amat terhadap benda ni...mcm mana org geli n takut lipas,mcm 2 la aku bila tgk bulu pelepah. aku pn x tau nape. aku mmg akan jauhi la ngn spesies burung or ayam, itik,angsa...lebih2 lagi ayam belanda.hahahha..even penyapu habuk pn.

b) kilat- mintak jauhi la bila aku berhadapan cuaca yg membabitkan kilat ni...bila aku dh tgk kilat je aku dah rasa risau dan takut. pnh dl aku 'stuck' kat bus stop sbb hujan lebat pada 1 malam. mmg hujan ribut ngn kilat sambung-menyambung kat shah alam.waktu tu kat seksyen 2. aku rasa nk menangis sbb tkt sampai aku sanggup menyorok blkg mat bangla.sume org tgk pelik kat aku..hahhahha

c) pantai- aku suka sgt tgk pantai tai dalam diam mmg aku gerun jgk. aku xleh dk lama2 kat antai sbb macam2 terbayang kat kepala aku.tiba2 tsunami datang la.hahah...tapi yg pntg,aku tkt dgn air dalam..

No comments:

Post a Comment