17 September 2009

dah sampai umah!!!!!!!!!!!

utk entri ni aku ingn kongsi perasaan sesudah sampai umah utk sama2 sambut raya bersama family...aku n member2 bertolak pulang dgn keteta ptg smlm dalam kul 4...sbnrnye aku dh kuar awal..dlm kul 1 lbh tp yela...nk tgu srg2 sampai la kul 4 br gerak...perjalanan yang memenatkan aku rs wlu bkn aku yg drive..heheheeh...kitorang buka puasa dlam kereta je kt merapoh..nasib baik masa kt gombak aku dh beli air n dunkin'donut..klu x kitorang buka puasa dgn air liur jelah...lps 2 baru la dpt pekena nasi goreng masa singgah rehat kat gua musang...mmg x berbaloi la bila nasi goreng kampung yg x brp nk sedap harganya sampai rm4.50!...lps 2 kitorang sambung perjalanan pulang dalam keadaan malam n hujan gelap...sepanjang perjalanan aku x tdo n dlm hati sentiasa berdoa semoga perjalanan kami sentiasa selamat...amin...aku sampai umah dalam kul 11.15mlm...yahoo..akhirnya aku dpat menjejakkan kaki ke tempat yg paling tenang sepanjang hidup aku...home sweet home-)

No comments:

Post a Comment